Tuesday 18 December 2012

Tangga Kejayaan...

DULU..
Saya adalah pengguna ALPHA LIPID Lifeline.. & ALPHA LIPID SD2..

SEKARANG.. saya adalah pengedar.. : )
Cuma RM60!! Tapi boleh mengubah hidup anda...meh saya explain skit ok..hanya dgn rm60 utk menjadi ahli, anda layak membeli SD2/Lifeline dgn harga RM150, berbanding dengan harga pasaran RM180.

Setiap tin yg anda beli, anda akan dpt 101pv.. Dan bila anda beli min 4 tin (404pv) anda akan dpt bonus 4% : RM16 dari company. Utk ahli biasa anda boleh dpt income 4% - 16% bgantung pd jumlah belian anda dalam sebulan.

TETAPI jika belian anda mcapai 30 tin dan lebih dlm sebulan, anda akan dpt bonus tetap sbanyak 25% utk tin yg ke 31 ke atas, dan saat ini la anda sudah pun bgelar SUPERVISOR!! Bonus 25% ini adalah tetap sampai ke bila2, xkira walau byk mana anda beli pun (walaupun hanya 1 tin) di bulan depan..

Wow..!!! best kan..itu kepada yang suka menjual lah.. Kalau yang suka buat networking dan suka bercakap, anda bleh dpat RM500 kalau anda berjaya menaja seorang naik ke level SUPERVISOR. fuhh!!Upah rm500 dengan hanya bercakap?? Menarik tu kan??

p/s: xtau nk promote?xpandai nk buat iklan?

Jgn risau...anda akn dibimbing oleh kami dan group bisnes kami... (",) Anda cuma tentukan matlamat, dan gaji impian anda ok.. Insyaallah akan jadi kenyataan asalkan sanggup berusaha.... : )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...