Thursday 28 March 2013

Dah full time sekarang....

Alhamdulillah, mulai 26/3/2013 Dieyna dah memulakan rutin hidup sbg full time online biz woman cum housewife jgklah.. Last day kat ofis on 25/3/2013.. Tak sangka dengan hnya biz online ni, ternyata dpt merubah khidupan & stage income ku.. Dapatlah dok rumah full time dgn anak2 (yahooo) tp income tetap masyukkk... Sape nak?? ;)
 
Setelah beberapa tahun membantu orang ramai keluar daripada masalah atau kemelut kewangan, mungkin sudah tiba masanya untuk saya fokus terhadap matlamat saya sendiri, iaitu untuk mencapai "financial freedom" dengan biz ini. Sungguh mudah, cuma dengan modal RM60, kemudian ikut caranya, insyaallah kejayaan boleh dicapai.. Tetapi memandangkan ini bukan skim cepat kaya, jadi sudah tentunya usaha, kerajinan & sifat tidak mudah berputus asa perlu ada dalam diri kita ye.. Kemudian bila dah ada dapat pendapatan yang banyak tu, jangan lupa asingkan 10% - 30% darinya untuk simpanan anda (atau pelaburan), dan seboleh-bolehnya belilah aset2 untuk menampung kedudukan anda di saat anda menghadapi masalah (jangan dok asyik shopping xhengat dunia plak ye.. :p)
*Sempat lagi flashback saat2 jadi counsellor lah ni.. Hehehe..
 
Jom, sape2 yang rasa berminat untuk cuba merubah kehidupan anda tetapi dengan modal yang kecil, mungkin boleh set appointment dengan Dieyna 012-6299232 untuk tau caranya.. Salam...
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...