Monday 14 February 2011

Cara Pengambilan SD II


  1. Goncang SD II anda sebelum buka. (Beberapa nutrien khusus kepada penyelesaian semasa penggunaan).
  2. Campurkan 2 skup SDII ke dalam 200 - 250 ml air sejuk. Goncang shaker sehingga larut dan minum.
  3. Minum SDII 4 kali sehari sebelum/selepas sarapan, makan tengahari, makan petang dan makan malam atau supper (atau bila2 masa sahaja sesuai dengan jadual anda, asalkan cukup 4x sehari).
  4. Makan hanya dari senarai makanan (lauk-lauk sahaja, tinggalkan makanan berkarbohidrat dan gula). Makanan ini perlu dipilih dengan berhati-hati untuk memastikan penurunan berat badan yang maksimum dan  efisien.
  5. Anda mesti mempunyai minimum 20 gram karbohidrat sehari daripada senarai makanan anda, tetapi jumlah keseluruhan kabo anda mesti tidak melebihi 35 gram sehari untuk badan masih membakar lemak..
  6. Minum minimum 2 liter air sehari. Lebih banyak air lebih bagus, supaya lebih senang badan anda memproses keluar lemak-lemak yang tersimpan itu.
  7. Untuk kesan yang lebih drastik, lakukan senaman secara berterusan selama 30 minit sehari (jika tidak berkesempatan, memadai dengan berjalan turun naik tangga, atau skipping, atau berkejar-kejaran dengan anak-anak.. ^=^)
  8. Periksa Tahap Kritikal Karbohidrat anda dengan Uriscan (Keto Stick) setiap hari.
  9. Yang terakhir tetapi tidak kurang pentingnya - jangan menipu diri anda! Tiada siapa yang akan rugi jika menipu, kecuali diri anda sendiri...

HARGA :
RM144 (Semenanjung Malaysia)
RM153 (Sabah & Sarawak)

KEAHLIAN PERCUMA DENGAN 4 TIN SDII
PADA HARGA RM482* (Semenanjung Malaysia)
@ RM520* (Sabah & Sarawak) &
* Tidak termasuk pos
REBUT PELUANG INI SEKARANG!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...